Blog

Madre non mi far Monaca - Dia de la Dona

Ensemble All'Aura


Concert de divendres 4 de març, en commemoració del Dia de la Dona, i dedicat a les compositores dels segles XVII i XVIII, a Santa Eulàlia de Ronçana.

L'Ensemble All'Aura, un cop més, hem fet sentir les silenciades veus de les compositores del barroc, amb les nostres acompanyades de l'orgue positiu i la gestualitat de l'espectacle: "Madre non mi far Monaca, músiques i autores del barroc".

(c) Olga Miracle

Podeu veure la notícia del concert de l'emissora CANAL SET:

https://www.youtube.com/watch?v=rKvzvH9cDhI&t=12s

 

ENSEMBLE ALL’AURA

és un grup de música antiga especialitzat en música del renaixement i del barroc. Els seus membres: la soprano Olga Miracle, el baríton Daniel Morales, i el clavecinista i organista Joan Castillo, duen a terme un treball continuat de recerca i transcripció de la música que interpreten, sempre basat en les fonts documentals originals i amb criteris històrics.

08-03-2022 | 5873 lectures

Comentaris

Articles recents més llegits

RECITAL DE LIED CATALÀ

Morera, Pahissa, Tomàs

El proper diumenge 23 de març de 2025: nova cita amb el LIED CATALÀ a PUIGCERDÀ! Com a cloenda i en el marc del simposi Taula de la Concòrdia.
10-03-2025 | 2192 lectures

Proper Concert! CANTAR' CON L'ALFABETTO

ALLA VIOLA

DISSABTE 26 d'ABRIL a les 19H. Ermita de SANT MIQUEL DE TOUDELL. VILADECAVALLS (VALLÈS OCCIDENTAL).
12-04-2025 | 1757 lectures

IX Concert de Quaresma

Stabat Mater dolorosa, juxta crucem lacrimosa... IX CONCERT DE QUARESMA Obres de: Josep Pla, Johann Sebastian Bach, Erik Satie. Commemorem el centenari de la mort d'Erik Satie.
31-03-2025 | 1702 lectures

CONFERÈNCIA

La cançó amb acompanyament d'instruments de corda polsada als segles XVI i XVII. Què passava a Europa i quins instruments varen precedir la guitarra d'en Joan Carles i Amat?

Aquest proper DILLUNS 13 d'OCTUBRE de 2025, a les 17.30 de la tarda, pronunciaré una conferència d'una temàtica que fa temps que investigo i interpreto i que forma part del meu projecte ALLA VIOLA, que és la cançó renaixentista italiana dels segles XVI i XVII per a una sola veu i l'acompanyament de corda polsada.
11-10-2025 | 278 lectures