Enguany la Coral del Joncar celebrarà els seus 35 anys amb una exposició al Casal del Poblenou (Rambla del Poblenou 49).
Heus ací les paraules que els he escrit per aquest motiu:
"El Réquiem, la Missa de la Coronació de Mozart, el Glòria de Vivaldi... entre altres grans obres simfònico-corals han estat les obres mestres que han creat un vincle intens entre la Coral del Joncar i la meva vida.
Agraeixo a la Coral del Joncar i al que va ser el seu director tantíssims anys, en Víctor Frigola, per la confiança en mi, en la meva veu, per contribuir a la magnífica màgia de la interpretació de la gran música tantes vegades, en nombrosos llocs i amb tanta gent compartida.
No oblidaré mai el nostre Elisir d'Amore! Tot encarnant el rol exigent i virtuós de l'Adina, vàrem disfrutar plegats de donar vida a una òpera divertida, exquisida i ben feta. Quantes hores de treball i quanta satisfacció ens va donar.
Gràcies, Coral del Joncar. Felicitats per aquest 35 aniversari! Amb el desig de seguir col·laborant amb vosaltres i de mantenir el contacte us desitjo el millor per la temporada que inicieu."
Olga Miracle