Blog

Concert a la Casa Museu Alegre de Sagrera

Homenatge a Felip Pedrell


Concert dedicat a l'obra de Felip Pedrell, realitzat el 28 d'agost de 2014 a la Casa Museu Alegre de Sagrera, una joia del modernisme terrassenc.

A càrrec de: Olga Miracle (soprano), Lluís Sintes (baríton) i Mònica Lao (piano).



Notícia a Terrassa Digital:


30-08-2014 | 70257 lectures

Comentaris

Articles recents més llegits

Dones Compositores

Cicle d'Orgue Sant Vicenç de Sarrià

El proppassat 13 de febrer vàrem fer el concert dedicat a compositores femenines de la història, dins el III Cicle d'Orgue de Sant Vicenç de Sarrià, que recordarem amb forta emoció.
17-02-2022 | 1554 lectures

Violetes i altres flors

150è aniversari de Joan Lamote de Grignon

Ahir 8 de maig de 2022 vàrem fer l'esperat concert d'homenatge a Joan Lamote de Grignon amb motiu del seu 150è aniversari.
10-05-2022 | 1322 lectures

Madre non mi far monaca a Igualada

Festival Espurnes Barroques, 6 de juny 2022

Recordaré amb estima el concert d'abans d'ahir al magnificent convent de Sant Agustí d'Igualada, en el marc del gran festival Espurnes Barroques: orgue, espineta i les nostres veus entre pedres, columnes i capitells, i la música de Frescobaldi i de les compositores Leonarda, Assandra, Strozzi, van protagonitzar una vetllada plena d'enCant.
08-06-2022 | 1309 lectures

Concert al Palau de la Música

Glòria de Vivaldi

Ahir, diumenge 13 de març de 2022, concert memorable al Palau de la Música Catalana.
14-03-2022 | 1264 lectures

Madre non mi far Monaca - Dia de la Dona

Ensemble All'Aura

Concert de l'Ensemble All'Aura de divendres 4 de març, en commemoració del Dia de la Dona, i dedicat a les compositores dels segles XVII i XVIII.
08-03-2022 | 1242 lectures